Wednesday, March 2, 2011

Gold Coast...............

Australia ke????? Ni la yang terlintas dalam kepala aku bilamana seseorang menelefon aku memberitahu yang aku kene pergi ke Gold Coast pada 24 hingga 26 Februari 2011. Pada masa tu aku dok pikir, mana sempat nak buat passport dalam keadaan tergesa-gesa. Rupa-rupanya kene pergi Gold Coast Sepang jer.
* Bilik ni la yang aku merasa tidur selama 3 hari 2 malam. 1 malam harga RM1500*
Untuk pengetahuan sesiapa yang belum pernah pergi, tempat ni memang menarik untuk bercuti. Pilih la villa mana yang sesuai mengikut kemampuan sendiri. Harga untuk semalam bermula dari RM700 dan yang paling mahal RM3500. Menarik nyer kat sini, semua villa ni didirikan diatas laut. Kalau dilihat dari pandangan udara ianya membentuk pokok kelapa sawit.

Mula-mula aku sampai, aku jadi jakun sekejap dengan suasana kat sana. Maklum la, mana pernah aku mimpi nak bermalam di tempat mahal-mahal sebegini. Kalau guna duit sendiri mau pikir 1000 kali. Ni la nama nyer tuah. Bak kata pepatah " tuah ayam nampak dikaki, tuah manusia sapa yang tau". Tak semena-mena saja aku terpilih untuk mewakili branch dalam satu pertandingan yang diadakan oleh majikan aku.


No comments:

Post a Comment